Vores kunders oplevelser

RobinHus Mægleren tog sig tid til mine spørgsmål
11. december 2003
Min RobinHus Mægler var meget hjælpsom og opmuntrende, en god partner da jeg begyndte at blive utålmodig - gav mig lidt ro på så vi fik solgt den til den rigtige pris. RobinHus Kundesupport var også meget hjælpsomme og tålmodige - tog sig tid til mine spørgsmål og viste interesse i min sag.

Det var ganske hyggeligt selv at vise min "baby" frem (min 1. lejlighed - glad for at se hvem der skulle købe den).
Tak for et godt koncept!
25. november 2003
Jeg har været glad for annoncen på hjemmesiden, som har givet mange henvendelser. Jeg bor i et boligfællesskab, og målgruppen er lidt svær at finde, men vi har haft mange henvendelser via RobinHus også i kombination med annoncer i Information, hvor vi henviste til RobinHus.

Vi har i alt haft 23 henvendelser - køberne var henvendelse nr. 13. Salget har sammenlagt taget 3 ½ måned, heraf ca. 2 ½ måned på RobinHus. Huset er solgt til prisen og da jeg selv har skrevet købsaftale har mine eneste udgifter været til annoncering - ca. 10.000 kr.

Efter anbefaling fra mig er mine købere nu ved at sælge lejlighed gennem RobinHus. Tak for et godt koncept !
Jeg vil absolut benytte mig af RobinHus igen!
06. november 2003
Jeg synes RobinHus har et godt produkt, hvor man kan hente megen hjælp og støtte til alle faser.

Jeg tog imod tilbuddet om 3 x Åbent Hus [avisannonce-kampagne] og den første søndag kom køberen, som efter at have set lejligheden søndag vendte tilbage tirsdag, tog et par mål og ringede senere på aften og sagde, de var købere.

Prisen havde jeg fastsat ud fra et par af de større ejendomsmægleres vurderen. Køberen forhandlede ikke om prisen, så lejligheden blev solgt til den udbudte pris.

Jeg vil så absolut benytte mig af RobinHus igen!
Forbavsende god service!
28. oktober 2003
Det var en forbavsende god service - meget bedre end forventet. Både med hensyn til materialer, ideer og oplæg samt den professionelle RobinHus Mægler på salget, Bent Christensen, svarede mere end fuldt til mine ønsker og krav.

Grunden til at jeg valgte RobinHus skyldes først og fremmest prisen. Dernæst muligheden for at kunne besvare kunde-/køberkontakt inden fremvisningen, fordi det sparede mange timer.

Takket være gode råd fra min Mægler, Bent Christensen, havde jeg is i maven og kunne næsten sælge sand i Sahara.
RobinHus Mægleren: Hjælpsom og opmuntrende!
21. oktober 2003
Min RobinHus Mægler, Anne-Marie Eybye, var meget hjælpsom og opmuntrende og en god partner, da jeg begyndte at blive utålmodig. Hun gav mig lidt ro på, så vi fik solgt til den rigtige pris.

Kundesupport var også meget hjælpsomme og tålmodige, tog sig tid til mine spørgsmål og viste interesse i min sag. Det bedste ved at sægle gennem RobinHus er helt sikkert visheden om, at jeg sparede en masse penge.

Fremvisningsdelen var ganske hyggelig - og jeg var glad for at se, hvem der skulle købe den. Desværre holdt jeg åbent hus flere gange uden besøgende og det var frustrerende. Men alt i alt var det rart selv at kontrollere, hvornår lejligheden blev fremvist.
Det har været skægt og en udfordring!
20. oktober 2003
Vi har været rigtig godt tilfredse ! Det er fint, at der er et alternativ til de etablerede ejendomsmæglere.

De to vigtigste ting for os har været prisen og muligheden for selv at styre omkostningerne.

Det at vise boligen frem har været skægt og en udfordring af de bedre - i den forbindelse har vi fået gode råd af vores RobinHus Mægler Bent Carlsson.
En positiv oplevelse!
13. oktober 2003
Jeg har haft en positiv oplevelse med RobinHus, som jeg valgte fremfor ejendomsmæglernes stive prissystem. Hele net-delen og ligeledes personalets støtte har været upåklagelig.

Jeg har benyttet mig af avisannoncer for at støtte salget, men de to henvendelser, jeg fik til Åbent Hus arrangementet, var fra købere, der havde set annoncen på nettet. De var begge seriøst interesserede. Den første handel kuldsejlede pga. købers økonomi, men den anden gik i orden på få minutter.

Jeg synes det har været et spændende eksperiment at undgå ejendomsmæglerne, som bestandigt prøvede at fange mig ind i deres forretningsfære.

For 30 år siden kunne jeg selv sælge en lejlighede, nu er der for meget papirarbejde. Jeg synes, I har et spændende oplæg, god info - jeg kommer nok igen en anden gang.
Indbydende og enkelt at gå til!
11. oktober 2003
Hjemmesiden er let at finde ud af, og det hele er indbydende og enkelt at gå til. Jeg har flere gange fået venlig hjælp pr. telefon og mail.

Jeg vidste, at min lejlighed var let at sælge - derfor gjorde jeg forsøget med salg udenom mægler.

Fastsættelse af pris var let, da flere lejligheder i opgangen var solgt indenfor kort tid.

Langt de fleste henvendelser er kommet på baggrund af ´Til Salg´-skiltet i vinduet. Alt i alt har jeg haft omkring 20 henvendelser - den fjerde, der så lejligheden, har købt den !

Lejligheden var sammenlagt til salg i halvanden måned og jeg har fået samme pris, som jeg ville have fået gennem mægler, hvorfor jeg har sparet mæglerudgifterne.
Engageret og omhyggelig service fra RobinHus Mægleren!
10. oktober 2003
Service fra RobinHus Mægleren Berg & Green var engageret og kan bedst karakteriseres ved rettidig omhu. Vi talte ofte sammen i telefon gennem hele forløbet.

Huset blev solgt på mindre end 4 uger til den forventede pris. Den store besparelse (80.000 kr.) var den væsentligste fordel, men det at man selv viser huset frem er også en fordel. Man kan holde åbent hus så ofte man vil, og køberne kan få ordentlig svar på alle spørgsmål.

Mange besøgende var først lidt overraskede og en smule skeptiske, fordi de forventede at se en ejendomsmægler, men de fleste var meget positive og glade for at de kunne få svar på deres spørgsmål.
Vores RobinHus Mægler var ´helt nede på jorden´!
06. oktober 2003
Vi har været meget tilfredse ! Og vores RobinHus Mægler, Bent Christensen, har stillet sig til rådighed ved eventuelle spørgsmål omkring lejligheden. Han har også været meget forstående og ´helt nede på jorden´.

Da sælgeren er den, der kender ejendommen og områdets kvaliteter bedst, vil han også være den rette til at fremhæve dem med de rette følelser.

Vi nåede ikke engang at sætte annoncer i avisen, fordi lejligheden blev solgt på 14 dage!
Solgt efter 3½ måned!
09. september 2003
Det har været meget let og enkelt at benytte RobinHus. Og når der har været problemer, så har RobinHus reageret hurtigt.

Salgsprisen fastsatte ud fra gennemsnittet af 3 ejendomsmægleres bud. Mange interesserede købere har givet udtryk for, at RobinHus-salgsopstillingen var flot og professionelt sat op.

I de 3½ måned, boligen har været til salg, har vi annonceret på nettet og gjort brug af jeres avisannonceringstilbud i Berlingske Tidende, Børsen og Politiken.

Der har været 10 køberhenvendelser fra Sjællandsområdet og 1450 visninger på nettet. Vi har haft 10 Åbent Hus-dage plus et par enkelte fremvisninger til interesserede købere, der ikke havde mulighed for at komme på Åbent Hus-dagene.

Alt papirarbejdet er sket i samarbejde med advokat og vores besparelse ligger på ca. 120.000 kr.
Åbent Hus hver søndag gav god respons!
27. august 2003
Det har været ret let at benytte Robinhus.dk. Efter jeg oprettede min pro annonce, lagde jeg tallene ind på min bolig, hvorefter der automatisk blev oprettet brutto/netto tal. Jeg synes siden er let og overskuelig og det er meget let selv at komme i gang.

Grunden til, at jeg valgte robinhus, var at ejendomsmæglerne skulle have omkring 95.000 kr. i salær for at sælge den. Og de penge ville jeg gerne spare en del af.

Jeg har hovedsagligt brugt Robinhus til at annoncere åbent hus. Holdt åbent hus 1 time hver søndag og der var meget god respons. Jeg annoncerede 2 gange i Berlingske Tidende og lejligheden blev solgt ved den 2. annoncering.
Jeanne Sørensen: Meget kompetent og hjælpsom!
04. august 2003
Jeg har været ovenud tilfreds med RobinHus, og handelen gik også meget hurtigt !

RobinHus Mægler Jeanne Sørensen har været meget kompetent og hjælpsom, da hun tilbød at tage sig af min sag i sin ferie.

Det gode har været selv at være i kontrol over salget og selvfølgelig også den store besparelse på mæglersalæret. Det at man selv skal vise frem har været helt fint og som hjælp havde jeg fået en til at være til stede.

Det skal siges, at jeg solgte en attraktiv bolig, så jeg hørte mere ros end kritik. Jeg behøvede kun at vise den frem til 2 interesserede.

Jeg nåede slet ikke at annoncere i avisen, fordi jeg havde 2 købere på hånden et par dage efter, at min boligannonce blev lagt på nettet. Min besparelse har nok været på omkring 65.000 kr.