Vores kunders oplevelser

Yderst tilfreds med min Robinhus-mægler Jesper Blossfeld
21. december 2010
Fik 10-12 henvendelser før boligen var solgt.
Jeg har været yderst tilfreds med hele forløbet. Kundeservice leverede altid super service og har været yderst tilfreds med min Robinhus-mægler Jesper Blossfeld, som absolut ikke kunne være bedre. Han har været en engageret ejendomsmægler, som vejledte med den rigtige fotoserie og indretningsassistance inden fotos til salget blev taget.
Tak for godt samarbejde
20. december 2010
Jeg havde en god oplevelse af vores første møde og forløbet omkring salget fungerede også fint. Jeg mener, det er det rigtige selv at fremvise - bla. fordi mange af de spørgsmål, som kom på Åbent Hus fremvisningerne, var jeg langt bedre til at svare på. Der var flere interesserede købere og i løbet af 4 uger var huset solgt! Tak for godt samarbejde, Annette.
Problemløst
18. december 2010
Det har været en ualmindelig let og tilgængelig process. Det var let og problemløst at oprette annoncen og mange af de nødvendige dokumenter er tilgængelige elektronisk - og blot lidt interesse for sin egen case gør det til en sand fornøjelse at spare de alt for dyre mægleres griskhed.
Jeg har fra starten fravalgt at tilkøbe annoncering - idet jeg antog, at køber vil søge elektronisk - og finde det de vil købe på samme måde, som jeg selv søger at identificere det drømmehus, som jeg vil købe..
Jeg har haft 10 telefoniske henvendelser i perioden og 4 fremvisninger, hvor jeg måtte beklage overfor 2 par, at jeg ikke ønskede at sælge til dem. De to sidste par var også begge voldsomt interesserede - og ville begge købe - så faktisk havde jeg lidt et luksus-problem, og prisen har slet ikke været i spil i nogen af tilfældene. Ejendommen blev solgt til den udbudte pris - og prisen var slet ikke en del af forhandlingsgrundlaget.


Fra huset blev sat til salg til det blev solgt, gik der kun lidt over
16. december 2010
Jeg har været meget tilfreds med at sælge mit hus gennem RobinHus. Fra huset blev sat til salg til det blev solgt, gik der kun lidt over en måneds tid, så det var jo over al forventning. Samtidig med kunne RobinHus gøre det til en meget lavere pris end andre mæglere.

Det eneste jeg har haft en anelse skepsis overfor var, at jeg selv skulle vise huset frem, men det er også gået over al forventning. De, der har været ude at se på huset, har udtrykt, at de synes, at det var en rigtig god oplevelse, at det var sælger selv, der viste frem, fordi de oplevede at kunne få svar på de fleste spørgsmål med det samme, istedet for at det skulle gå gennem mægleren og så til sælgeren og derefter den anden vej igen.

Så alt i alt har det været en rigtig positiv oplevelse at sælge hus gennem RobinHus. Jeg vil klart anbefale det til andre.
Har sparet ca. 50.000 kr. ved at vælge RobinHus
13. december 2010
Jeg har været meget tilfreds med min Robinhus-mægler. Hun har været god til at holde mig orienteret om salgets forløb og hvad vi gør nu, og give gode råd.
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus har været at jeg selv kunne bestemme farten og tidspunkterne for fremvisningerne.
Har sparet ca. 50.000 kr. ved at vælge Robinhus.
Det var meget bevægende selv at vise boligen frem. Men jeg kendte jo mit barndomshjem bedre end nogen anden.
Meget professionel og altid venlig
13. december 2010
Vores RobinHus-mægler Linda larsen har været helt i top. Hun er meget professionel, venlig, realistisk og rimelig i sin måde at takle ønsker og krav på. Hun presser ikke på og er fleksibel når der skal handles.
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus, har været Linda´s måde at håndtere sagen på, det billige salær samt det at vi selv skulle vise boligen frem.
Linda var god til at vejlede os og satte os ind i hvordan fremvisningerne skulle gøres. Jeg har været glad for selv at vise frem og over at være "tilstede" der hvor det skete.
Vil anslå at have sparet omkring 75.000 kr. ved at sælge gennem RobinHus-mægleren.
Særdeles tilfreds med Robinhus-mægler Kai Gylling
13. december 2010
Fik omkring 15 henvendelser før boligen var solgt. Selv havde jeg sat opslag fra Robinhus op i lokalområdet/Supermarkedet. Det som gav flest køberhenvendelser var uden tvivl nettet.
Jeg har været særdeles tilfreds med Robinhus-mægler Kai Gylling, som altid reagerede hurtigt på henvendelser, samt var hurtig med tilbagemeldelser.
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var at er nemt og velorganiseret, god oversigt over salget, samt på interesserede købere på "mit salg".
Jeg har ikke følt noget problem ved selv at vise frem og ser det som en fordel, at kunne se de nye beboere an.
Meget simpel
11. december 2010
Vi har været rigtig glade for at anvende Robinhus.dk. Siden er meget simpel og derfor let at benytte og der er de værktøjer vi har haft behov for.
Vi har fundet det rigtigt let at oprette en annonce. Ud over vores Robinhus annonce har vi annonceret lejligheden via opslag på uddannelsesinstitutioner, i Supermarkeder m.v., fået bekendte til at sende mails rundt i deres netværk, samt lavet en annonce på facebook. Det er dog vores indtryk, at det er selve RobinHus-annoncen vi har fået flest henvendelser på baggrund af (sandsynligvis fordi den hermed også optræder på Boliga). Vi har haft gennemsnitligt 2 henvendelser pr. uge, hvilket vi har været godt tilfredse med. Henvendelserne har været pr. mail eller telefon.
Indtil den endelige underskrift på købsaftalen havde vi haft lejligheden til salg i 89 dage hos Robinhus. Vi har ikke tidligere haft den annonceret til salg.
Vi regner med at vi har haft en besparelse på omkring 60.000 kr. på at have brugt RobinHus.dk i stedet for et andet ejendomsmægler firma. Vi anbefaler derfor RobinHus.dk til alle vi kender!

Stod til rådighed og yderst hjælpsom
09. december 2010
Har været meget tilfreds med Robinhus-Mægler Marianne Aundal, hun har stået til rådighed når jeg havde brug for det og har været yderst hjælpsom med selv de mindste ting.
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var, at jeg selv kunne vise min bolig frem og sparede nogle penge i forhold til salær og avisannoncering. Synes det er rigtig godt selv at vise sin bolig frem. Det er jo sælger selv, som kender sin bolig bedst.
Har allerede anbefalet RobinHus til 2 andre.
Solgte lejligheden på første fremvisning
08. december 2010
RobinHus-mægler Margit Hegner var sød og hjælpsom og fik solgt min lejlighed på første fremvisning. Jeg fortsatte dog med at vise frem, mens forhandlingerne faldt på plads.Køberen havde set tilsalgskiltet i vinduet og den anden havde set boligen på boligsiden.dk.
Jeg vil helt sikkert benytte RobinHus igen og anbefaler jer gerne til andre.
Solgt til den første der så boligen.
08. december 2010
Efter 3 telefonhenvendelser og 3 til fremvisning, købte den første der så boligen. Jeg har været meget tilfreds med min RobinHus-mægler Arne Lindevig. Behagelig og realistisk.
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var at man selv kunne vise sin bolig frem og stadig have Robinhus-mægler i ryggen. Det fungerede rigtig godt, at man selv var med og samtidig en del af salget.
Gjorde brug af indretningsarkitekt - solgt på 1 uge
07. december 2010
Jeg har været ualmindelig tilfreds med min RobinHus-mægler Jesper Blossfeld, som leverede et upåklageligt samarbejde. Han stod til rådighed når brug for det. En faglig kompetent og rar person.
Vi gjorde brug af indretningsarkitekt før en god fotograf tog billeder, så huset tog sig godt ud. Vi har fået mange henvendelser og de fleste er kommet pga. de fantastiske billeder og gode tekst på annoncen, samt den realistiske salgspris.
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var at vi selv kunne vise frem og være medbestemmende i processen, både mht. tempo, annonceudformning, fremvisning osv.- Og naturligvis at vi fik solgt på 1 uge !
Nåede ikke at sætte tilsalg skilt op, før det var solgt
07. december 2010
Nåede ikke at sætte tilsalg skilt op, før det var solgt. Jeg er meget tilfreds med min RobinHus-mægler Hanne Abildtoft, god tæt opfølgning, ægte interesse og klarede vanskelig prissættelse af boligen.
Det har været rigtig godt selv at fremvise. Kunne selv redegøre for bemærkninger i tilstandsrapporten. Henvendelserne kom udelukkende via internettet og har sparet omkring 30.000 kr.
Meget pligtopfyldende og stod til rådighed når vi havde brug for det
07. december 2010
Jeg har været meget tilfreds med RobinHus-mægler Linda Larsen, som har været meget pligtopfyldende og stod til rådighed når vi havde brug for det. Det bedste ved at sælge gennem RobinHus, var at man kunne få rådgivning og hjælp til salget når man ikke selv har forstand på det. Jeg fik omkring 15-20 henvendelser og så var boligen solgt.
Professionel hele vejen igennem
06. december 2010
Jeg har været yderst tilfreds med min Robinhus-mægler Christian Garbenfeldt han har været meget professionel hele vejen igennem.
Derudover afsatte han en søndag aften til gennemgang/underskrivning af købskontrakt med os, super dejligt.
Kan klart anbefale Robinhus og mægler Christian Garbenfeldt, vi sparede kr. 35.000.-
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var at vi selv fremviste boligen. Efter at have prøvet et par andre mæglere uden held, vagte vi Robinhus så vi selv kunne fremvise vores lejlighed. Lejligheden var solgt på 3. fremvisning. Det var nemt selv at vise frem og rart at man kunne fremhæve de ting man selv har været glad for mens man boede der.
Tilfreds med vores Robinhus-mægler Anne-Marie Eybye
06. december 2010
Har været meget tilfreds med vores Robinhus-mægler Anne-Marie Eybye. Der har under hele forløbet været god korrepondance. Altid god til at vende tilbage, sød og rar.
RobinHus kundeservice var fin og hurtig til at fremsende ekstra salgsmateriale til Åbne Huse, opslag mv.
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus har været besparrelsen på ca. 65.000 kr.
Fik solgt lejligheden på 14 dage
06. december 2010
Efter at vi har haft vores bolig tilsalg ved en anden mægler i 9 måneder, skiftede vi til RobinHus-mægleren på Amager. Vi fik ca. 15 henvendelser i alt og fik solgt lejligheden på 14 dage.
Vi sparede ca. 60.000 kr. i salær, fordi vi valgte RobinHus, frem for anden mægler. Det skulel vi have gjort fra starten af.
Har været meget tilfreds med vores mægler. Der blev sat noget i værk med det samme. Følte ikke man skulle vente og havde man spørgsmål vendte de hurtigt tilbage.
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus har været at salget gik så hurtigt. Samtidig er det godt at salæret var så meget lavere end andre mæglere, det gør at man kan sælge billigere. Det var rigtig godt selv at fremvise boligen, hyggeligt og man fik en bedre tilbagemelding fra mulige købere.
Kan varmt anbefale Robinhus
06. december 2010
Jeg har været meget meget tilfreds med min RobinHus-mægler Margit Hegner. Margit er rigtig dygtig, professionel og har tillige empati.
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var udover det billigere salær, det at jeg faktisk godt kunne lide selv at fremvise mit hus.
Jeg ved det har været en speciel opgave for Margit Hegner at sælge mit hus og hun skal derfor have stor ros for hendes engagement- Og stor ros til fotografen, som forstod at få det bedste frem.
jeg kan varmt anbefale Robinhus til andre !
Jeg har sparet ca. 70.000 kr
06. december 2010
Jeg har været meget tilfreds med RobinHus-mægler. Mette Dollerup var absolut vores kvinde. Det bedste ved at sælge gennem RobinHus, var at spare penge og selv fremvise boligen. Jeg var aboslut selv den bedste sælger på mit eget hus.
RobinHus konceptet fungerede rigtig godt og godt for mig. Man skal som sælger have lidt is i maven, og være realistisk med hensyn til hvad man kan få for sit hus, så klare man disse fremvisnninger uden at mægleren holder en i "hånden". Jeg har sparet ca. 70.000 kr. i forhold til tilbud fra andre mæglere i området.
Sparet ca. 30.000 kr.
03. december 2010
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var salæret, den ugentlige statistik pr. mail og den gode service. Det var fedt at kunne følge med i hvor mange der var inde og se lejligheden på nettet.
Vores RobinHus mægler Karina Høegholm Petersen var fantastisk og jeg har sparet ca. 30.000 kr.
RobinHus er et godt og tidsvarende koncept. Tror det som køber er rart at det er sælger selv som fremviser, da ingen jo ved mere om bolignen end sælger.
3 fremvisninger og så var boligen solgt
02. december 2010
6 henvendelser på mail, førte til 3 fremvisninger og så var boligen solgt.
De fleste køberhenvendelser er kommet gennem annonceringen på internettet. Jeg har regelmæssigt hængt opslagene op i lokalområdet, annonceret boligen på facebook.com, brugt mit netværk, venner og bekendte til at fortælle om salget af min andelsbolig.
Det har været ganske udemærket selv at vise boligen frem. Det er gået utrolig godt og alle personer har været positive og glade for fremvisningen. Jeg har kunnet besvare de mulige køberes spørgsmål og fortælle om boligen og lokalområdet.
Meget serviceminded
01. december 2010
Vores RobinHus mægler Marianne Aundal var meget serviceminded og vi fik solgt vores bolig efter 4 fremvisninger.
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var prisen og at vi selv kunne bestemme hvornår vi ville vise vores bolig frem. Vi havde kun 4 fremvisninger og synes det var helt iorden selv at vise boligen frem.
Professionel håndterring af hele forløbet
01. december 2010
Har været meget tilfreds med min lokale Robinhus-mægler på Amager. Det har haft stor betydning for os at vi gennem hele forløbet havde den samme kontaktperson, som var godt inde i sagen.
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var det meget lavere prisniveau kombineret med professionel håndterring af hele forløbet.
Har fået ca. 35 køberhenvendelser i alt og de fleste kom gennem Åbent Hus arrangement kombineret med tilkøb af Ugens Bolig på forsiden af RobinHus.dk og boliga.dk
Jeg har sparet omkring 50.000 kr. iforhold til andre tilbud fra mæglere, og dertil kommer en højere salgspris, da RobinHus-mægleren vurderede boligen med en højeres udbudspris.
Yderst tilfreds med min ejendomsmægler
30. november 2010
Jeg har været yderst tilfreds med min ejendomsmægler Annette Schat Holm. Hun var sød, hjælpsom og interesseret. Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var prisen, som var næsten halv pris af andre mægleres tilbud. Jeg havde fem fremvisninger før min bolig blev solgt. Det var lidt mærkeligt selv at skulle vise frem, men fint nok. Den første fremvisning var den "sværeste", der efter var der ingen problemer.
indbegrebet af hvad jeg kunne ønske sig af en mægler
30. november 2010
Jeg har været meget tilfreds med min RobinHus-mægler Jeanne Sørensen. Jeanne har stået på hovedet for at svare hurtigt på mine henvendelser og kommet med ideér til at fremme salget. Hun er indbegrebet af hvad jeg kunne ønske sig af en mægler. RobinHus Kundeservice har ligeledes altid leveret hurtig betjening og tydelige svar på alle mine spørgsmål.
Jeg er fuld tilfreds med konceptet om et billigere salær mod at man selv viser frem. Så pris og god service er det bedste ved RobinHus.
Prisfastsættelse af huset var
30. november 2010
Jeg har været meget tilfreds med min Robinhus mægler. Hun har været meget sød og imødekommende, selv på de mest mærkelige tidspunkteraf døgnet. Overholdt alle aftaler og reageret hurtigt på alle forespørgsler. Hendes prisfastsættelse af huset var "spot on". Da huset var et dødsbo efter min far, har min familie og jeg været meget berørt af situationen undervejs. Det har hun kunne mærke og har håndteret det meget professionelt.
Hvis jeg skal sælge et hus en anden gang vil jeg ikke tøve med at bruge RobinHus igen.
Rådgivet i alle henseender
26. november 2010
Jeg har været meget tilfreds med ejendomsmægler Anette Christensen. Hun har under hele forløbet været super professionel og meget behageligat arbejde med. Hun har rådgivet i alle henseender og jeg vil uden tøven anbefale hende til andre (hvilket allerede er gjort)
Jeg har haft kontakt til RobinHus kundeservice i forbindelse med avisannoncering og fik en fin service.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var , at jeg selv havde muligheden for at planlægge hvornår huset skulle fremvises og det at jeg har fået utrolig mange positive tilbagemeldinger fra folk der har set huset. Jeg har været til de mest håbløse fremvisninger hos andre mæglere og har altid tænkt at det kunne jeg selv gøre bedre ! En anden god ting ved RobinHus var det lave salær.

Alt i alt vil jeg tro at der har været ca. 60 henvendelser. Der har været 2 åbent hus arrangementer, hvor der ikke kom en sjæl og 2 åbne hus arrangementer hvor det væltede ind (15-20 mennesker) og et jævnt flow af emails og især opringninger fra interesserede købere. Der har været ca. 20-25 fremvisninger, som alle har været fuldstændig uproblematiske og faktisk meget hyggelige. Jeg vil til enhver tid gøre det igen næste gang jeg skal sælge.
Hurtig og professionel sagsbehandling
19. november 2010
Har prøvet andre mæglere uden held mht. salg. Valgte så Robinhus pga. fast lavt salær og vi dermed kunne nedsætte vores pris uden det gik ud over vores salgsprovenue.
Vores erfaring med Robinhus og mægler Christian Garbenfeldt er udelukkende positive. Der var en hurtig og professionel sagsbehandling og gode input i den afgørende handelssituation
Solgt på én fremvisning
19. november 2010
Jeg har været yderst tilfreds med min RobinHus-mægler Anette Christensen. Det meste foregik over telefonen og jeg blev hurtig overbevist om at jeg havde fået en dygtig ejendomsmægler fra RobinHus.
Min ejendomsmægler Anette Christensen var 100% på sagen og min datter havde taget nogle fotos som kunne bruges på min annonce. Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var selv at skulle vise boligen frem.Da jeg selv har beboet den, kende rjeg den jo godt ogsørgede for at fremhæve de forskellige goder og detaljer i lejligheden.
Køberen var fundet efter en fremvisning og jeg vil anbefale RobinHus til alle der skal sælge bolig.
Meget professionel hjælp fra Christian Garbenfeldt
19. november 2010
Efter over et år med en traditionel ejendomsmægler uden aktivitet, hverken fra købere eller for den sags skyld mægleren, skiftede vi den 1. januar 2010 til Robinhus. Vi troede på konceptet med annoncer på nettet og med at sælger selv viser frem. Vi oplevede, at der var en større interesse for at fremme et salg hos Robinhus, og vi var selvfølgelig også rigtig godt tilfredse med den lave pris på salæret. Vi fik solgt efter ¾ år med Robinhus til en lokal køber, og i den sidste fase, hvor køberen meldte sig, oplevede vi en meget professionel hjælp fra Christian Garbenfeldt, og at han var vores mand, da prisen skulle forhandles færdig. De samlede omkostninger til Robinhus og til annoncering mv – ca 50.000 kr, kan vi heller ikke klage over, når vi sælger et hus til 2,1 mio kr. Ved den traditionelle mægler skulle vi formentlig have betalt det dobbelte.

Fik solgt min bolig på 3 uger.
05. november 2010
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus-mægler Pernille Holmsted var, at kontakten var effektiv og jeg fik solgt min bolig på 3 uger. Jeg anslår at have sparet ca. 50.000 kr.
Jeg havde ialt 7 fremvisninger og det forløb meget nemt og smertefrit. Køberne fandt min bolig via nettet og nogen havde set mit tilsalg skilt.
RobinHus konceptet er rigtig godt og det materiale man får er nemt at håndterer.




Solgt på 2 uger
29. oktober 2010
Fra vi satte vores bolig til salg, gik der ca. 2 uger, så var boligen solgt. Vi fik en RobinHus-mægler til at lave det endelige papirarbejde, og det har fungeret uden problemer. Vi valgte RobinHus på grund af prisen og vi lavede en PRO-annonce med egne billeder, hvilket gik let. Samlet set har vi sparet ca. 50.000 kr.!
Let og smertefrit
28. oktober 2010
Jeg synes, at det var nemt at oprette annoncen og det var rart med en del mail fra RobinHus med blandt andet ideer til god eksponering, statistik og mails med info om folk, der havde bestilt salgsopstillingen, men ikke selv havde kontaktet mig. Det var tjekket, at salgsopstillingen automatisk blev lavet og det var vha. denne at jeg fandt køber, så jeg synes, at servicen var rigtig god. De interesserede købere har alle set mig på RobinHus.dk og der gik også kun 3 uger før køber meldte sig, så det hele gik meget let og smertefrit.
Ved at vælge RobinHus fik vi på 2 uger solgt vores hus og tjent ca. 20
15. oktober 2010
I midten af august 2010 besluttede vi at sætte vores hus til salg.Vi kontaktede 2 forskellige mæglere, en traditionel ejendomsmægler og en fra RobinHus. Ved fremvisning af vores bolig, vurderede begge mæglere uafhængigt af hinanden, at boligen kunne sælges til ca. 2 mill.kr. Begge mæglere brugte herefte et par dage på at komme med et tilbud på salg af boligen, herunder mæglerhonorar og salgspris.

Den traditionelle ejendomsmægler fremlagde resultatet ved et møde på deres kontor. De vurderede, at huset skulle sættes til salg til 1,8 mill., og skulle have et honorar på ca. kr.105.000 , inklusiv diverse annoncering på nettet samt i deres egen avis, mægleren skulle stå for fremvisningen af huset, dvs. vi skulle forlade huset ved alle fremvisninger og åbent hus arrangementer.Den traditionelle ejendomsmæglers vurdering af salgsprisen var blandt andet fremkommet ved at sammenligne vores hus med huse, der var til salg i de to nærliggenden små byer, samt et nybyggerområde ca. 5 km fra os. Vi var ikke enige i, at det var en realistisk sammenligning og mente ikke det var samme kundegruppe der ville være interesseret i vores hus. Vores hus lå ud til åbne marker med en fantastisk udsigt, hvad vi mente skulle sælge huset.

RobinHus vurderede, at huset skulle sættes til salg til kr. 1,95 mill., skulle have et honorar på ca. 40.000 inclusiv annoncering på nettet, vi skulle selv stå for alle fremvisninger. RobinHus vurdering af salgsprisen tog udgangspunkt i den unikke placering, samt en god planløsning for indretning af huset, samt mange muligheder i det store udhus med indlagt el, vand og kloakering.

Begge mæglere virkede kompetente. Og alligevel var vi ikke i tvivl om, at vi skulle vælge RobinHus ved Jesper Blossfeld. Det var der flere grunde til:

- honoraret, der var ca. 60.000 kr mindre end den anden mæglers
- fordi han så de værdier, der var i vores hus og dets placering
- vi skulle selv vise huset frem
- i det hele taget passede hans koncept bedre til os end det traditionelle koncept.

At RobinHus mente, at vores hus kunne sælges for 195.000 kr mere end den anden mæglers vurdering, havde faktisk kun ringe betydning for vores valg af mægler.Vi besluttede i øvrigt også at sætte det til salg kr. 25.000 lavere end Jesper mente vi skulle, nemlig til kr. 1.925.000...............og det var måske dumt!

Før vores hus kunne sættes til salg på nettet, var der en del praktisk papirarbejde der skulle gennemføres, hvad Jesper tog sig af. Derudover forslog han, at inden vi fik besøg at fotografen, skulle vi have besøg af en indretningsarkitekt, der kunne være behjælpelig med at gøre huset "foto klar", da han vurderede at gode billeder på nettet var alfa/omega. I alt kostede det kr. 4000 ekstra og vi besluttede at følge begge hans råd.

Jesper bestilte både indretningsarkitekt og fotograf.

Indretningsarkitekten gennemgik vores hus fra ende til anden og var her i ca. 3-4 timer. Hun kom med en række gode og logiske råd til, hvordan vores bolig kunne komme til at se mere indbydende ud på billederne. Det krævede ikke den store investering i eller ommøblering af vores hjem. Dog skulle mindre ting som bøger,nips, vægpynt og private ting pakkes af vejen til fotograferingen og senere fremvisninger for at skabe mere lys og luft.

Ganske få dage efter kom fotografen og tog billeder til nettet.Han var her vel en times tid og tog mange billeder både ude og inde.

Både indretningsarkitekten og fotografen var professionelle. Vi endte med, synes vi selv, et flot resultat, der til fulde var tilfredsstillende og tog sig både godt og ikke mindst realistisk ud på billederne på nettet.

Den 06.09.10 kom vores hus til salg på nettet og 12.09.10 havde vi åbent hus. Allerede fra første dag var der mange, der var inde at kikke på vores annonce. Det kunne vi følge med i på RobinHus hjemmeside via det login vi fik, uden ekstra pris. På anden dagen ringede den første interesserede køber, der besigtigede huset på 4. dagen. På 6. dagen havde vi åbent hus - der kom 7 familier i løbet af den 1. time. Allerede her meldte en køber sig på banen - den første der havde set huset. Herefter var det 2 dage uden kontakt til den mulige køber. Det krævede is i maven og undertrykkelse af trangen til at ringe den mulige køber op og sige: "ok vi går 50000 kr.ned". Igen fulgte vi Jespers råd, selv om det føltes som om isen i maven var smeltet allerede efter en dag! Efter 2 dage ringede den mulige køber og tilbød at købe vores bolig.

I hele forløbet var vi i dialog med Jesper, der hørte på os og vores ideer/behov og rådgav os under hensyntagen til dem kombineret med hans faglige viden.

Ved at vælge RobinHus og det koncept, der er kort beskrevet ovenfor, fik vi på 2 uger solgt vores hus!

Havde vi valgt den traditionelle ejendomsmægler, havde vi skullet betale min. kr. 50.000 mere i salgsomkostninger/mæglersalær, samt fået min. kr. 125.000 mindre for vores hus, hvis det altså var blevet solgt af denne mægler og til den fastsatte pris uden nedslag.

I alt har vi tjent tæt på kr. 200.000 ved at sælge gennem RobinHus-mægler Jesper Blossfeld.



...det lykkedes endelig med hjælp fra RobinHus
09. oktober 2010
"Efter forgæves at have forsøgt at sælge min lejlighed flere gange gennem andre mæglere er det endelig lykkedes med hjælp fra RobinHus. Deres rådgivning og service har været fuldt på højde med de andre, langt dyrere mæglere, og jeg har kun oplevet det som en fordel, at jeg selv skulle vise lejligheden frem. For hvem andre kan give en lige så detaljeret beskrivelse af alt, hvad der har med lejligheden og ejendommen at gøre som jeg selv kan?"

Sparet 100.000 kroner på selv at vise frem
09. oktober 2010
Vi har været rigtig tilfredse med Robinhus. Både den konkrete mægler og hele konceptet. Konceptet med, at sælger stod for fremvisning og mægler for alt andet, var lige hvad vi ønskede. Hvem kan bedre fortælle om husets-, vejens -nærområdets kvaliteter en ejeren selv. Og hvornår dit og dat var fornyet. Den personlige fremvisning, som også potentielle købere var rigtig glade for. Vi fulgte først folk rundt mens vi fortalte og derefter lod vi dem selv gå rundt, så de kunne snakke om fordele og ulemper uden vores tilstedeværelse. Fordelen var ikke mindst, at vi helt selv kunne bestemme, hvornår vi ville modtage købere til besigtigelse. Istedet for, at vi altid skulle have huset besigtigelsesklar, hvis nu mægleren kom med en kunde, mens man var på arbejde. Så både for kunde og for sælger ser vi Robinhus' koncept som en stor fordel i forhold til den konventionelle mægler. Og så har vi slet ikke set på den økonomiske fordel. Vi har vel sparet 100.000 kroner på selv at vise frem. En anseelig timeløn, da huset var solgt efter få uger på markedet. Herfra er kun anbefalinger.
Billigt og super godt alternativ
08. oktober 2010
RobinHus.dk fungerer rigtig godt og er let at navigere i. Jeg valgte RobinHus.dk, fordi det er et rigtig billigt og super godt alternativ til os, der gider gøre det meste selv, og som "bare" skal bruge noget bred annoncering for at få solgt vores andel. Det var nemt at oprette boligannoncen, og efter 40 dage solgte vi boligen uden nedslag i prisen. Vi har i løbet af perioden haft rigtig mange henvendelser på annoncen.

Praktisk, selv i en travl hverdag
08. oktober 2010
RobinHus.dk har fungeret fremragende i salgsperioden. De forskellige værktøjer har været praktiske at bruge, også i en snæver vending i en travl hverdag.



Alt i alt rigtig godt!
07. oktober 2010
Det har været utrolig nemt og lige til at oprette annoncen på RobinHus.dk og selv sælge i stedet for at benytte en mægler.Det har været rigtig godt at kunne se statistikker og oplysninger om potentielle købere, som har kigget på annoncen.
Jeg valgte at bruge RobinHus, fordi jeg blev det anbefalet hjemmesiden af andre som har købt og solgt gennem RobinHus, og så valgte jeg det for at spare udgiften ved at have ejendomsmægler på. Det har været meget nemt at oprette boligannoncen - den var virkelig intet problem at lave, jeg havde dog lidt udfordringer med at uploade plantegning, men der fik jeg god og effektiv hjælp fra kundeservice.
Jeg købte en sælgerpakke og stod selv for annoncen, billederne, fremvisning, etc. Og det har været nemt og "smertefrit". Jeg har haft ca. 10 henvendelser og 4 fremvisninger, hvoraf nummer 4 købte.
Min lejlighed var til salg i 3-4 uger, så kom køber og så lejligheden og valgte på stedet at indgå aftale om at købe. Ved brug af RobinHus.dk har jeg i sammenligning med andre mæglere sparet i omegnen af 60.000 kr. i salær etc. Og lejligheden blev solgt til fuld pris, så jeg har altså heller ikke måtte give nedslag i pris.
Alt i alt rigtig godt!

Rigtig godt redskab
02. oktober 2010
RobinHus.dk er et rigtig godt redskab, også fordi det bliver synligt i Boliga. Vi valgte denne løsning, for at spare salæret til mægleren, da vi havde et godt produkt at sælge. Det var nemt at lave annoncen, og vi fik telefonisk hjælp fra RobinHus Kundeservice, til det vi havde lidt problemer med.
Vi havde fire fremvisninger, der forløb til de potentielle køberes tilfredshed. De potentielle købere synes, det var rart, at jeg selv viste frem.
Boligen har været til salg i to måneder og blev solgt uden nedslag i prisen. Vi har sparet omkring 30.000 kroner, da vi ikke har skulle betale et mægler salær.

.

Huset blev solgt efter 3½ uge og til prisen!
23. september 2010
Min fars fiskerhus er et ”familiehus”, som er blevet overdraget gennem fem generationer, og jeg er kommet der hele mit liv. Min far havde nedsparet i huset og jeg havde ikke mulighed for at overtage huset selv, men sælges skulle det og jeg havde et stærkt ønske om at det skulle være en ordentlig handel… for alle parter - og det blev det takket være Jesper Blossfelds venlighed og professionalisme.

Efter mit ønske havde boet fire ejendomsmæglere til at vurdere ejendommen. Jeg viste selv frem og mødtes med mæglerne. Mit valg om at benytte Jesper Blossfeld som mægler, havde flere aspekter:
Jespers begejstring for ejendommen og dens beliggenhed. Dette kunne ellers være lidt svært at se klart, da huset var slidt, træt og med mange ting. Men Jesper så mulighederne - den skønne beliggenhed og den kunstneriske boheme-charme som huset også havde.

Jespers prisudspil var lidt mere konservativt end nogle af de andre mæglere og jeg vurderede, at huset kunne sælges for. Men jeg ville gerne arbejde med Jesper og han var indstillet på at prøve at sælge til ”min pris” - mod at jeg var klar til at gå ned i pris, hvis det ikke holdt.
Den ”ordenlighed” han udstråler var også vigtig for mit valg af, at han var den rette mægler til dette job.

Ved at arbejde med Jesper fik jeg også den ”bonus” at samarbejde med dine dygtige samarbejdspartnere:
Boligstylist Maibritt Blossfeld, som er super dygtig til at indrette og skabe den rette stemning. Maibritt smøgede ærmerne op og flyttede rundt på møbler og nips sammen med mig en eftermiddag og vejledte mig om, hvad jeg selv skulle gøre efterfølgende - for at huset tog sig bedst ud på salgsbillederne og ved senere fremvisninger. Maibritt ”tænker i billeder” og jeg kan takke hende for de flotte vue på salgsbillederne. Maibritt mødte også op i huset den dag billederne skulle tages – jeg var selv forhindret – og gav rummene et sidste touch. Tak – det gjorde helt sikkert en forskel og gjorde ejendommen interessant for flere potentielle købere.

Fotografen, Kim Damkilde (Select Foto), er også super dygtig. Jeg havde bedt om solskinsbilleder - og på den første solskinsdag efter 9 regnvejrsdage blev billederne taget. Jeg har fået rigtig god respons fra alle – både eventuelle købere som også har set ejendommen og andre, som kun har set salgsopstillingen på nettet. Fælles for dem alle er, at de siger: Det er meget stemningsmættede billeder og nogle af de flotteste billeder, de har set på et salgsmateriale. Det har helt klart også betydet meget for den store interesse og det hurtige salg af ejendommen.

Huset blev sat til salg - og tre en halv uge efter var det solgt til prisen, med overtagelse pr.1/8 2010!

Det var et spændende og intenst forløb. Jeg viste hus frem sammen med min mand en gang ugentligt for 3-5 par hver gang.

Jesper Blossfeld og jeg skrev og ringede sammen i et væk, så vi begge vidste, hvem der ønskede at se huset og hvem Jesper skulle følge op på. Vores fælles held i forbindelse med salget var, at to par var lige betagede af ejendommen. Og den balancegang det var, at på den ene side at ”være ordentlig” og på den anden side, at holde begge parter til ilden - mestrede Jesper Blossfeld til UG.

Mange tak for vores samarbejde og vil du venligst bringe min tak videre til Maibritt og Kim og også til ROBINHUS` hovedkontor.

Jeg har anbefalet Jeres kæde til andre ”hussælgere”, der boede i andre dele af landet end Nordsjælland. Jeg har også anbefalet Maibritt og hendes arbejde til sælgere, der ikke havde ”flow” i deres hussalg.
Professionel annonce
22. september 2010
Det har været rigtig godt at anvende RobinHus.dk. Mange købere synes det er rart, at sælger selv viser frem og det er også min erfaring. Hjemmesiden tilbyder fine og brugbare værktøjer og annoncen fremstår professionelt, hvilket jeg tror betyder noget for køber. Det var også godt at der var et link til Boliga og DBA. Oprettelsen var en nem process.
Dem der har ønsket fremvisning af lejligheden har set den på Boliga, RobinHus.dk og DBA. Jeg har vist frem ca. 50 gange og har fået ca. 65-70 henvendelser.
Perfekt salgsvindue
15. september 2010
Perfekt! RobinHus.dk er let at finde rundt i, det er let at oprette sin bolig og de ugentlige statistikker fungerer. Kort sagt, alt har for mit vedkommende fungeret tip top optimalt - og jeg fandt køberne til min lejlighed 14 dage efter, at jeg havde oprettet min bolig på RobinHus.dk.
Jeg begyndte med en annonce på dba.dk, hvilket ikke gav den store respons. Så oprettede jeg min bolig på RobinHus.dk, med mig selv som sælger, og SÅ gik det løs med henvendelser.
Om skrevet gik der 14 dage efter, at jeg havde lagt min bolig ud, så var den solgt. Og den var solgt til prisen. RobinHus har ikke været indblandet i papirabejde eller andet, eftersom jeg selv har stået for salget. Men RobinHus.dk har været det perfekte salgsvindue for mig.


God eksponering
26. august 2010
Det har været super at bruge RobinHus.dk. Lejligheden har fået god eksponering og jeg har fået hurtig service og svar på mine spørgsmål. Jeg valgte denne løsning for at spare penge og var sikker på at jeg selv kunne sælge min lejlighed.
Jeg brugte en del tid på annoncen, mens den stadig var inaktiv, fordi den skulle være perfekt inden den gik live. Jeg har kun benyttet grundpakken og jeg har ikke brugt ekstra midler på markedsføring, men der har været en del henvendelser og jeg har fremvist boligen 8 gange.

Professionel og utrolig hjælpsom
26. august 2010
Var meget tilfreds med min RobinHus mægler, som er en dygtig ejendomsmægler med stor viden omkring salg af andelsboliger. Hun er professionel og utrolig hjælpsom. Jeg har kontaktet hende mange gange med tvivlsspørgsmål og jeg har altid fået god service.

En meget kompetent mægler
17. august 2010
Jeg har været meget tilfreds med min RobinHus mægler Lene Meraj, som er en meget kompetent mægler som har svaret på alle henvendelser

Det var fint selv at vise sin bolig frem. Rart selv at fortælle om fordele, ulemper, ændringer og hvad der ellers har været af spørgsmål fra køberne.
Jeg anslår at have sparet i alt på dit boligsalg Ca.: 70.000. Og slutprisen blev højere end en anden ejendomsmægler ville sætte boligen til salg for.

Jeg har følt mig godt behandlet hos RobinHus.
Besparelse på 67.000 kroner
13. august 2010
Jeg har været meget tilfreds med RobinHus.dk som annoncør til salg af min andelslejlighed. Vigtigst er besparelsen på 67.000,- ift. en købesum på omkring 1 mill. Der udover ordner andelsforeningen papirer, så ejendomsmægler var overflødig.
Online værktøjer, statistik, mm. fungerer fint og det var nemt at oprette annoncen - især med "prøve annoncen". Jeg vurderede salgsprisen ud fra lign. boliger i området. Jeg har haft omkring 10-12 henvendelser, 5-6 fremvisninger og 2 åbent hus. Første fremvisning for køber var efter ca. 3 mnd. Annoncering har kun været på Boliga.dk og RobinHus.dk.

Sparet 50.000 kroner
12. august 2010
Det har fungeret godt med annoncering gennem RobinHus.dk, jeg fastsatte selv prisen, hvilket jeg ikke havde svært ved.
Jeg net annoncerede kun, og holdt et par åbenthus dage, hvor det var lidt blandet med besøgende. I alt har jeg ca haft 10 fremvisninger, hvilket har været meget hyggeligt og jeg tror også, at kunderne har været tilfredse, da jeg har kunnet komme med detaljerede oplysninger om huset. Jeg regner med at der ca er sparet 50.000,- kr.

Engageret og flexibel efter mine behov
11. august 2010
Min RobinHus-mægler Margit Hegner var engageret og flexibel efter mine behov.
Jeg synes det var godt selv at vise frem, jeg tror man som ejer har større troværdighed end en ejendomsmægler og man skal alligevel bruge tiden på at rydder op osv. ved fremvisninger. Det var også rart at have en helt klar fornemmelse af hvor stor interesse, der var for huset ved selv at fremvise.
En anden god ting at sælge gennem Robinhus var Prisen og den mulighed for selv at redigere i annonce mv. Samtidig professionalisme i forbindelse med dokumenthåndtering osv.

Super enkelt og overskueligt
06. august 2010

Den primære grund til at jeg valgte RobinHus.dk var prisen samt det professionelle udtryk. Det var super enkelt og overskueligt at oprette boligannoncen, og der var god støtte i form af hurtig telefonisk problemløsning med RobinHus Kundeservice.
Jeg har ikke foretaget noget ekstraordinært i forbindelse med salget. Lejligheden har kun været annonceret på nettet med den blev alligevel solgt efter 60 dage.

2. gang vi bruger Robinhus og er godt tilfredse
03. august 2010
Køberen fandt min bolig gennem www.RobinHus.dk. og er tilfreds med min RobinHus mægler, som leverede et hurtigt salg uden problemer


Vi har brugt RobinHus 2 gange og er godt tilfredse med konceptet. Det bedste ved at sælge gennem RobinHus er Servicen og prisen. Har ikke haft nogen problemer med selv at vise frem, vi kender jo selv vores bolig.

Jeg anslår at have sparet kr. 65.000 i alt på mit boligsalg.



En sympatisk og dygtig mægler
03. august 2010
Jeg har været meget tilfreds med min RobinHus mægler.En sympatisk og dygtig mægler som gjorde mere end jeg havde forventet. Har ingen kritik at angive.

Prisen var klart den tyngende faktor, når man kigger på hvad det bedste var ved at sælge gennem RobinHus.

Har sparet 34000 kr.




Solgt den første dag
31. juli 2010
Vi har kun benyttet os af annonceringsmuligheden på RobinHus.dk. Dette har vi været rigtig glade for, og vi har haft mange henvendelser på annoncen allerede fra første dag, så synligheden har ikke fejlet noget!
Vi arrangerede selv fremvisninger og det har fungeret fint. Køberen meldte sig allerede første dag, efter tredje fremvisning, der købte til prisen.
Sælg selv, det kan betale sig!
30. juli 2010
Det var super nemt at anvende RobinHus.dk. Jeg fik rigtig mange henvendelser ved kun at benytte RobinHus samt Den Blå Avis og jeg sparede ca. 80.000 kr. ved det. Boligen var til salg i ca. 35 dage. Sælg selv, det kan betale sig!
Overraskende hurtigt salg
30. juli 2010
Jeg havde en behagelig kontakt med RobinHus-mægler Linda Larsen. Hun leverede en rettidig behandling af salget, som gik overraskende hurtigt.
Prisen på salæret var klart en god begrundelse for at vælge RobinHus. Derudover er der noget rart ved selv at vise sin bolig frem og fornemme den umiddelbar interesse der er hos de besøgende.

Min besparelse ligger mellem 35.000-40.000 kr.
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus har været min gode og kompeten
29. juli 2010
Jeg har været meget tilfreds med min RobinHus mægler Anette Christensen. Hun har udført et meget tilfredsstillende arbejde. Jeg har fået en god rådgivning, og Anette har altid været nem at komme i kontakt med. Vores korrespondance foregik oftest over mailen, og det har fungeret rigtig godt. Anette har været hurtig til at kontakte mig, når der var noget nyt, og det betyder meget for tilliden til sin mægler.

Endvidere er Anette et utroligt behageligt menneske – altid meget venlig og virker oprigtig interesseret.
Der er ingen tvivl om, at Anette er dygtig til job, og jeg har kun positive tilbagemeldinger at give.

Jeg brugte kun RobinHus kundeservice via telefon én gang, og der fik jeg en god og venlig betjening.
Jeg fik ugentlig statistik sendt på mail, hvilket jeg synes er en god service. Derudover fik jeg diverse orienterende mails – både med tilbud og med information. Selvom jeg ikke altid brugte disse mails til noget, så er det rart at blive orienteret og kunne følge lidt med.

Herudover synes jeg, at det er smart med et login til jeres hjemmeside, således at man altid kan følge med i, hvor mange der har været inde og se på ens annonce samt hvor mange, der har bestilt salgsopstilling osv.


Det bedste ved at sælge gennem RobinHus har været min gode og kompetente mægler, det at man selv viser boligen frem og så prisen! Jeg kan godt lidt konceptet med, at det kan gøres lidt billigere, idet man selv viser boligen frem. Sammenlignet med andre ejendomsmæglere, har Robinhus en fornuftig pris.

Havde ikke noget imod selv at vise frem, for det er klart, at man som sælger ved nogle andre ting om ens bolig end mægleren nødvendigvis gør. Jeg synes, at man på den måde kan give evt. købere en bedre service og man slipper for en masse ’mellemregninger’ mellem mægler/sælger/køber.






Nemt at oprette og rette i annonce
15. juli 2010
Jeg fik RobinHus anbefalet af nogle venner, som netop havde solgt deres lejlighed. Jeg synes hjemmesiden, fremgangsmåden og vejledningerne har været meget gode, og da jeg ringede til kundeservice for at få noget hjælp, var det en utrolig sød og hjælpsom ansat der tog telefonen.
Jeg synes, det var nemt at oprette annoncen og senere rette i den. Jeg har kun haft et skilt i vinduet og annoncen på RobinHus.dk og har modtaget 3 meget seriøse bud og flere interesserede.
Min lejlighed er solgt på 1½ måned og jeg har været meget glad for at sælge gennem RobinHus.dk, og vil helt klart anbefale det til andre.



Nemt og til at finde ud af
06. juli 2010
Det har været meget nemt og ligetil, at sælge vha. RobinHus.dk. At oprette annonce og opdatere med de nyeste renter o.l. har været nemt og til at finde ud af. Samtidig er det utroligt billigt, hvilket gjorde at vi tog chancen med at sælge vores lejlighed selv. Det er desuden bare lækkert, at det også lykkes!
Al indsamling af dokumenter og oprettelse af boligannoncen har været godt hjulpet på vej af de gode guides, som ligger på RobinHus.dk
Vi har kun benyttet PRO-annoncen og har derigennem haft en stor besparelse og vi endte med at stå med flere penge mellem hænderne end vi ville have gjort hvis vi havde benyttet en traditionel mægler.

Nemt og overskueligt
06. juli 2010
Jeg valgte denne løsning da en mægler var alt for dyr i forhold til at skulle sælge en billig andelsbolig. Det var nemt og overskueligt at oprette en annonce på RobinHus.dk og det var meget fint med de ugentlige statistikker. Det var godt selv at have kontakt med interesserede købere. Man ved trods alt selv mest om sin bolig og området samt foreningen osv. Jeg havde ca. 6 henvendelser fra meget positive folk.
Meget professionelt
30. juni 2010
Jeg syntes at RobinHus.dk virker meget professionelt. Hjemmesiden giver gode muligheder for mange billeder og plantegninger, og det var nemt at ændre i både billeder og tekst. Derudover var jeg glad for det fine banner jeg fik til åbent hus og til-salg skiltene som jeg anvendte to steder. De ugentlige statistikker som jeg modtog pr. mail var også rigtig fine.Jeg solgte til prisen efter, at boligen har været til salg på RobinHus.dk i ca. 40 dage. Jeg har sparet ca. 36.000 i forhold til de mæglertilbud jeg har fået.
Rigtig god service
29. juni 2010


Nu har jeg solgt en andelsbolig. Jeg har selv fastlagt prisen og indsamlet de informationer jeg skulle bruge omkring papirer m.m. Jeg har haft flere interesserede købere, som alle har fundet annoncen på RobinHus.dk. Jeg synes jeg har fået god service. De spørsmål jeg har haft har der været dygtige og villige medarbejdere til at svare på. Alle medarbejdere har også været søde og hjælpsomme. Jeg har blandt andet fået hjælp til at implentere mine billeder og fået lidt hjælp til, hvordan man skal være aktiv som sælger. Jeg synes opstillingen på robinhus er meget overskuelig, og jeg har ikke brugt annoncering i aviser, da det faktisk ikke har været nødvendigt.
Rigtig gode værktøjer
08. juni 2010

Værktøjerne på RobinHus.dk er rigtig gode.
Jeg har helt klart sparet mange penge ved at forestå salget selv, og jeg har været meget tilfreds med at bruge netmedier. Jeg vil med sikkerhed bruge Robinhus igen, for selvom DBA måske genererer flere henvendelser er sender en annonce på RobinHus et seriøst signal, så man hæver sig lidt fra gennemsnitsannoncen på DBA,

Nemt at sætte annoncen op
07. juni 2010
Jeg valgte primært RobinHus.dk på grund af prisen, men mulighederne for at tilkøbe ekstra features var også meget tiltalende. Det har været nemt at sætte annoncen op, og det var rart at få mails med fif til opsætningen. Overordnet har jeg haft et par fremvisninger om måneden, og interessen har været fint tilfredsstillende.
Nemt og billigt
03. juni 2010
At anvende RobinHus.dk var meget nemt og billigt. I den første uge fik vi en henvendelse dagligt oh derefter kom der ca. 2 henvendelser om ugen. Alle henvendelserne kom fra folk der lød overordentligt interesserede. Den endelige køber gav mundtlig tilsagn efter, at lejligheden havde ligget på RobinHus.dk i 3 dage. Køber købte lejligheden uden nedslag i prisen.
Vi har sparet ca.100.000 kr.
02. juni 2010
Har været meget tilfreds med vores RobinHus-mægler. Han var altid til at få fat i og vi fik al den hjælp, vi havde behov for.

Fik omkring 15 - 20 køberhenvendelser inden boligen blev solgt.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var at vi selv kunne fortælle køberne om vores hus, så vi ikke skulle tage det i flere omgange .Jeg tænker på det normale med at mægler hele tiden skal vende tilbage til sælger for at spørge om selv ganske simple ting inden køberen kan få svar.

Har haft en god oplevelse med selv at vise frem. Vi fandt ud af hvilket dejligt hus vi har:) Nej vi synes det var rart selv at tale med de interesserede og finde ud af hvad der betød noget for dem.



Besparelse på mindst 50.000 kr
31. maj 2010
Jeg er meget tilfreds med det hele. Jeg valgte RobinHus.dk fordi det var en andelsbolig jeg skulle sælge, og jeg derfor kunne
gøre det meste selv. Jeg klarede det meste af forberedelsen selv. Jeg havde en af RobinHus-fotograferne ude. og han lavede nogle fantastiske billeder. Jeg har kun benyttet RobinHus.dk, men har været meget tilfreds. Jeg havde en køber efter 14 dage. At jeg har kunnet benytte PRO-annoncen har givet mig en stor besparelse på mindst 50.000 kr. i forhold til hvis jeg skulle have benyttet en traditionel ejendomsmægler.

Enkelt og ligetil
26. maj 2010



Det har været meget, meget nemt at anvende RobinHus.dk. Det er en let tilgængelig hjemmeside, som giver nemme muligheder for at ændre i annoncen og fotos etc. Den ugentlige statistik, som jeg modtog pr. mail, gav et fint overblik over besøgende på siden. Jeg valgte løsningen på RobinHus grundet den meget store prisforskel, og så er det nemmere at kontrollere, når man selv fremviser lejligheden og har hånd i hanke med salget selv. Selve det at oprette annoncen gik ganske fint. Jeg benyttede mig af en fotograf, som hurtigt fik taget nogle gode billeder til siden. Den afsluttende del forløb ligeså nemt.

Alt i alt forløb det hele enkelt og ligetil.


Meget åben og Imødekommende
26. maj 2010
Var meget tilfreds med vores RobinHus mægler Peter Kjær. Han var meget åben og imødekommende og meget hjælpsom - omhyggelig/grundig med faktuelle forhold vedr. boligsalget - rigtigt til beskrivelse af vores bolig

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var prisen på salæret.

Synes det var godt at vise boligen frem selv. Man fårhurtig en fornemmelse af købers interesse


Let at gå til og billigt
19. maj 2010
Jeg har i alt haft tre fremvisninger, inden jeg fik en købsaftale efter en måned. RobinHus.dk har været let at gå til og en bilig måde at nå ud til flere mennesker ved.
Bolig vist rigtig mange gange
13. maj 2010
Jeg synes at RobinHus.dk har fungeret fint, og boligen er blevet vist rigtig mange gange, og det har fungeret nemt med emails om interesserede købere. Da først alle papirerne var på plads, var det ret nemt at oprette annoncen på robinhus.dk
Jeg har primært brugt robinhus.dk, men har også benyttet et par andre websides. Der har dog ikke været meget trafik på de andre sider.


Fin ugentlig statistik
11. maj 2010
Der er nogle rigtig fine online værktøjer på RobinHus.dk, og det er rigtig fint med den ugentligt statistik. Vi valgte RobinHus.dk pga. det lave salær ift. det generelle mægler salær og fordi mange andre også bruger RobinHus.dk og der er dermed mange der ser annoncen. Det er desuden nemt at oprette annoncen.
Meget tilfredse med det hele
05. maj 2010
Robinhus.dk har fungeret fint. Vi har været meget tilfredse med det hele, inkl. mit sagl, åbent hus, statistik og salgsopstillinger.
Vi valgte robinhus fordi vi syntes at det var alt for dyrt at anvende en ejendomsmægler og så ville vi prøve om vi selv kunne sælge boligen.
Vi tog selv nogle billeder, men benyttede kun PRO-annoncen, hvilket gav mange besøgende og det var nok til at få boligen solgt.
Intuitivt, let at benytte og billigt
05. maj 2010
RobinHus.dk er super let at bruge med god eksponering. Systemet er intuitivt, let at benytte og billigt for den proces man ellers skal igennem. Også oprettelsen af annoncen gik let. Jeg har kun haft online annoncering, men der har været op mod 60 henvendelser og jeg har haft ca. 10 fremvisninger.

Gode online værktøjer
21. april 2010
Jeg valgte RobinHus.dk pga. prisen. Jeg har haft stor glæde af at bruge de online værktøjer som RobinHus.dk tilbyder og oprettelsen af annoncen fungerede rigtig fint. Jeg fik over 50 forespørgsler og fremviste boligen ca. 20 gange.
bestemt ikke svært at "sælge" sit hus til folk
20. april 2010
Jeg har været utrolig glad for at sælge gennem Robinhus-mægler Peter Kjær. Havde 3 forskellige mæglere ude og Peter Kjær var fra starten klar med gode forslag som kunne fremme salget af mit dejlige hus.
Der var ingen tvivl om mit valg af mægler. Han forstod mig fra starten af og så var han saglig og faglig dygtig.

Fremvisningerne var nemt. Da jeg selv har tegnet mit hus og boet i det lige siden, var det bestemt ikke svært at "sælge" sit hus til folk. Jeg ved hvordan der er kælet for huset og hvordan vi gennem årerne har passet på det og vedligeholdt det.
Jeg havde et par fremvisninger og 2 interesserede købere.

Det bedste ved at sælge gennem Robinhus-mægleren var det lave salær og så min mægler Peter Kjær. Jeg har virkelig været glad for at jeg valgte ham.
Jeg vil tro jeg har sparet omkring kr. 60.000



Meget brugervenligt
17. april 2010
RobinHus.dk har fungeret perfekt til salget af min andelslejlighed. Hjemmesiden er brugervenlig og man bliver guidet let igennem.
Min vurdering for valg af RobinHus.dk var, at min lejlighed skulle kunne ses via boliga på billigst mulige måde og samtidig være i et ejendomsmægler koncept. Jeg har i alt haft ca. 10-15 henvendelser, samt tre fremvisninger.
Min andelslejlighed havde været til salg ca. to - tre uger, da køber meldte sig. Jeg har klaret mit salg gennem RobinHus.dk for under 5000 kr.


Nemt og brugervenligt
14. april 2010
Jeg solgte min lejlighed på 14 dage, uden nedslag i prisen. Det var super nemt at anvende RobinHus.dk og hjemmesiden er meget brugervenlig. Det bedste er at jeg har sparet en masse penge.
Fantastisk hjælp fra Kundeservice
12. april 2010
Det har været super positivt at anvende RobinHus.dk. Jeg fik stor hjælp i kundeservice, hvor Søren Birk hjalp meget hurtigt. Vi valgte at holde åbent hus, da vi kunne se. at hele påsken pludselig skulle gå med fremvisninger hver dag, men efter fremvisning nummer fem var der allerede en køber. Huset nåede kun at være til salg i syv dage. Vi er ikke i tvivl om at vi ville sælge via RobinHus.dk en anden gang.
Nem og overskuelig
10. april 2010
RobinHus.dk var en billig måde at annoncere på. Hjemmesiden har nem tilgang til alle funktioner og den er meget overskueligt. Interessen har ikke været så stor, men det skyldes prisen, da der har været massere af klik på annoncen. Vi har kun benyttet os af internettet og dette har givet fin interesse.


Nemt, ligetil og billigt
09. april 2010
Det har været nemt, ligetil og billigt at anvende RobinHus.dk og alle de tilhørende online værktøjer. Der har været god information fra RobinHus hele vejen i
gennem. Vi valgte at være "ugens bolig" og efterfølgende holde åbent hus. Det var en overvældende succes. Vi valgte at gøre det uden mægler og alt gik over al forventning.
Vi så på de mange andelsboliger i området og fandt ud fra dette den perfekte pris på vores andel. Der har været stor interesse for boligen, særligt efter "ugens bolig", men allerede samme aften som boligen var på internettet ringede den første interesserede. I alt var omkring 5 købere klar til at skrive under.
Der blev ikke givet nedslag, men solgt på vores vilkår. Boligen havde kun været på RobinHus i 1,5 uge da kontrakten blev bestilt. Det har været det helt rigtige at bruge RobinHus. Det andet tilbud vi havde fået, fra en traditionel ejendomsmægler, lød på udbudspris 595.000 samt en mæglersalær på 62.000 kr. Vi solgte i stedet selv gennem RobinHus til en udbudspris på 635.000.

Nemt og overskueligt
09. april 2010
Det har været meget nemt og overskueligt at anvende RobinHus.dk. Da det er en andelsbolig havde vi bare brug for at blive set. Vi havde i alt seks der kiggede på lejligheden, og den ene af dem købte.
Det bedste var at jeg selv kunne vise frem
08. april 2010
Vi har været meget tilfredse med vores mægler Arne Lindevig. Han var seriøs og disponibel og ved meget om salg og køb.

Vi annoncerede ikke vores lejlighed i avisen, da den henvender sig til unge mennesker. Selv om den er forældrekøbsvenlig, er det vist nok børnene der selv finder dem og derefter indlemmer forældrene i det. De fleste "børn" havde også fundet den selv og så overtalt deres forældre.

Problemet er bare at de fleste forældre er vant til at bo i hus, komfortabelt med plads etc, hvilket smitter af på deres oplevelse af en lejlighed i byen, de forekom at synes det var primitivt at bo i lejlighed, men jeg ved ikke hvor mange der har talt deres børn fra det af den grund...

Har fået ca. 100 køberhenvendelser og det med selv at vise frem var også fint. Har fået lidt mere respekt for mæglerfaget fordi én ting er at vise frem noget andet er faktisk at forsøge at sælge.
En anden god ting var de mange fremvisninger, som gjorde at jeg blev tvunget til at holde mere orden!

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var at jeg selv kunne vise frem og vidste at jeg sparede ca. 40.000 kr. ved det.
Fint værktøj
20. marts 2010
RobinHus.dk er en fint værktøj, der fungerer godt, og vi havde ingen problemer i at oprette annoncen. Vi valgte RobinHus.dk, fordi boligen derigennem kunne fremsøges de steder hvor folk ser efter andelsboliger: Boliga og DBA. Der var ca. en fremvisning om dagen, indtil vi valgte at samle fremvisningerne til to gange om ugen. Efter ca. 6-7 fremvisninger havde vi en købsaftale på plads. Vi solgte til prisen after ca. 40-50 dage.
Super selv at vise frem
20. marts 2010
Jeg har før benyttet RobinHus.dk, og denne gang har været lige så god som sidste gang. Oprettelsen gik nemt og ligetil. Jeg har kun benyttet RobinHus.dk og det har resulteret i en del henvendelser og en del fremvisninger, som jeg selv har stået for. det har været super selv at vise boligen frem, man kender jo selv ejendommen bedst.
God PRO-annonce
19. marts 2010
Jeg har været meget glad for min Pro-annonce, da den satte mig istand til selv at sælge huset for 200.000 (=10%) mere end Robinhus-mægleren ville udbyde det til. Derudover har jeg sparet 20.000.


Intet problem
10. marts 2010
Jeg kan ikke sætte en finger på noget. Jeg valgt at bruge RobinHus.dk, fordi jeg ikke ønskede at betale 50.000 + moms i salær til en ejendomsmægler.
Det var intet problem at oprette annoncen, hvorefter boligen var til salg i ca. to måneder. Vi har ikke brugt nogen former for avisindrykning, men havde fire henvendelser, hvoraf to af dem var efter, at boligen var solgt. Vi nåede at fremvise boligen to gange.
Sparet hele mæglersalæret!
03. marts 2010
For mig har RobinHus.dk fungeret rigtig godt. Det var nemt selv at oprette boligannoncen og det var rart, at det var udspecificeret hvilke oplysninger, der skulle indtastes. Derudover var det nemt at ligge billeder ind. Jeg har ikke benyttet yderligere markedsføring end pro-annoncen, men det har været meget effektivt at boligen også ligger på Boliga. Boligen havde været til salg ca. 2,5 måned inden der blev skrevet under på købsaftalen. Jeg valgte RobinHus.dk på grund af prisen og fordi jeg selv havde mulighed for at stå for fremvisninger og åbent hus, derved har jeg sparet hele mæglersalæret!
Nemt at lave annonce
23. februar 2010
Det var rigtig nemt at lave annoncen og det var fedt at man derefter kunne printe boligopslag ud og hænge op. Vi ville hellere give et nedslag i prisen, end vi ville betale en ejendomsmægler. Boligen var til salg i ca. 4 måneder. Vi ville ikke have solgt den dyrere via en ejendomsmægler, så vi sparede salæret.
Jeg var meget tilfreds og følte mig helt tryg
23. februar 2010
Jeg var meget tilfreds med vores mægler Arne Lindevig og følte mig helt tryg ved at overlade salget af min lejlighed til ham. Jeg valgte bevidst Robinhus, da mit indtryk var at de var specialister i salg af andelsboliger. Så det har svaret helt til mine forventninger.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus er at handelen er gået hurtigt og at jeg selv har kunnet vise lejligheden frem når det passede mig. Samtidig er det faste lave salær heller ikke at kimse af :-)

Jeg havde selv sat den til salg i både den Blå Avis og Andelsbolig.dk sidste sommer uden større held. Det hjalp helt klart at tage en mægler og komme på Robinhus siden.

Jeg er ikke 100 % sikker på , hvor folk så min bolig, men de havde ihvertfald set den på Robinhus, for da der kom billeder på steg interessen for den. Det er jo skønt, at min lejlighed dårligt nåede at komme på salgssiden med billeder før den var solgt, så ja jeg er positivt tilfreds med RobinHus


Hvordan synes du det var at vise din bolig frem?

Det var positivt selv at vise din bolig frem. Jeg var jo den person der kunne fortælle mest om hvordan vores forening fungerer og hvad der er sket gennem min tid som andelshaver. Det var absolut en positiv oplevelse.
Det er rigtigt godt selv at vise sin bolig frem
17. februar 2010
Mægleren Anette Christensen har gjort meget for at forhandle med flere potentielle købere og vi fik solgt vores bolig. Vi fik ca. 5 henvendelser pr. mail, ca. 10 opringninger og 30 personer til Åbent Hus og så var boligen solgt.

Det er rigtigt godt selv at vise sin bolig frem. Det er bedre end end hvis en mægler gør det. Vi fik gode råd af vores mægler til fremvisning.

Man kender ofte området bedre end mægleren ligesom man kender institutioner og skoler.Det var en god ide at have oversigtkort (luftfoto) fra krak, der viste at vores bolig ligger bedre end gennemsnittet af boliger til salg i området.
Ved jo alt om vores hus gennem næsten 23 år.
17. februar 2010
Vores RobinHus-mægler var meget opmærksom, men det bedste ved at sælge gennem Robinhus, var at vi selv kunne vise huset frem. Vi er overbevist om at evt. købere er glade for at få lidt mere af vide end hvor mange rum og værelser der er i huset. Det gav en god fornemmelse, vi ved jo alt om vores hus gennem næsten 23 år.

Vil anbefale andre husejere der vil sælge, at er det er en god ide at "liste" lidt ned inden de første købere kommer og kigger. eks. hvornår byggede vi til, hvornår skiftede vi de døre, hvilken tømre lavede de "nye" indbyggede skabe, hvornår skete tingene, god ide at gemme og have noget dokumentation over større ting der er sket i boligen , vi har f.eks. diverse tegninger og dim. over da vi fik lavet nyt bad og toilet og gæstetoilet, hvad der blev lagt af nye kloarkrør brønde o.s.v. køberne var vældig tilfreds med den slags oplysninger, man kan jo ikke se ned i jorden hvad der er lavet og hvornår?

Nemt og billigt
16. februar 2010
Boligen har før været tilsalg hos en traditionel mægler i et halvt år uden held, et år efter satte vi den til salg gennem RobinHus.dk, hvor den var tilsalg i en uge før køberen meldte interesse. Vi nåede at få tre henvendelser. hvoraf alle var interesserede.
Hjemmesiden var nem at anvende, den tilbyder gode redskaber og den er billig. Oprettelsen af annoncen har vi ikke haft problemer med. Vi valgte Robinhus fordi det var nemt selv at sætte boligen til salg og pga. prisen, vi har sparet 97.000 kr.!
Mange penge at spare
16. februar 2010
Det har været let at anvende RobinHus.dk og der er mange penge at spare i forhold til en traditionel ejendomsmægler, hvis man vil gøre et stykke arbejde selv. Vi har i alt sparet ca. 40.000 kroner. At oprette annoncen forløb uden problemer og derefter havde vi rigeligt med køberhenvendelser og fremvisninger. Specielt i den sidste del af forløber var der mange.
Nemt og hurtigt
15. februar 2010
Min bolig nåede kun at være til salg i 7 dage på RobinHus.dk før den blev solgt. Jeg havde ingen problemer i at oprette boligannoncen og hjemmesiden var nem og hurtig at bruge.
Nemt og besparende
09. februar 2010
At anvende RobinHus.dk har været nemt og besparende. Den forberedende fase af mit salg var ikke meget anderledes and det ville have været hvis jeg havde haft en mægler. Huset har kun ligget på nettet og jeg har ca. haft en fremvisning hver 14. dag, indtil huset blev solgt efter ca. 3 måneder.
Anette var meget fleksibel og imødekommende
06. februar 2010
Anette var meget fleksibel og imødekommende overfor vores lidt specielle situation, da vi ikke var i Danmark op imod det enedelig salg.

Det har været rigtig godt med den større medbestemmelse og fleksibilitet i forbindelse med salget.

sparet 50-60.000 kr!
03. februar 2010
Jeg har været godt tilfreds med RobinHus.dk. Oprettelsen af annoncen forløb smertefrit og derefter har jeg fremvist lejligheden en del gange til folk, som har fundet lejligheden gennem RobinHus.dk. Jeg har i alt haft ca. 10 fremvisninger. Jeg har sparet ca 50-60.000 kr., da det er den pris en ejendomsmælger ville have i salær for at sælge, jeg vil mene at det har været en god forretning af benytte RobinHus.dk.
Vi fik solgt til prisen
01. februar 2010
Vi fik solgt til prisen, og er derfor meget tilfreds med vores mægler Pernille, som har lagt et stort arbejde i salget, da markedet endelig kom i gang igen

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus mægler salæret og det at vi selv skulle vise lejligheden frem. Vi havde 15-20 henvendelser/fremvisninger, så det var fint at vi selv kunne bestemme tidspunktet for fremvisningerne.

Vi har samtidig været meget tilfreds med RobinHus Kundeservice, som altid sendte salgsopstillinger hurtigt efter bestilling.





RobinHus.dk har fungeret super
30. januar 2010
At oprette boligannoncen og forberede forløbet gik nemt. RobinHus.dk har fungeret super, der her været et snit på 20-25 der har tjekket annoncen ud dagligt og der har været en stille strøm af henvendelser. Ud over RobinHus.dk, annoncerede jeg også min bolig på Boliga. Boligen blev solgt after ca. to måneder på RobinHus.dk.
Nemt at bruge - et rigtig godt koncept
27. januar 2010
Vi valgte Robinhus.dk på grund af prisen. Vores bolig er en andelsbolig, og vi synes andre ejendomsmæglere var for dyre. Idet det er en andelsbolig havde vi kun behov for markedsføring og ikke vurdering og salgspapirarbejdet. Derfor var det fint, at vi kunne få boligen på nettet til billige penge. Diverse mails vi har modtaget omkring statistik og når nogen har bestilt salgsopstílling mv. har været superfint. Robinhus.dk er meget nemt at bruge - et rigtig godt koncept.
Det har været supernemt at oprette annoncen og udfylde de forskellige ting. Vi er blevet guidet nemt igennem, og det været helt ukompliceret at få udfyldt alle oplysninger og få sat boligen til salg.
Vi har haft et til salg skilt på huset, og hængt opslag i de lokale supermarkeder. Derudover har boligen blot været på nettet hos RobinHus.dk
Vi har selv stået for fremvisning, og det har været fint.
Boligen er solgt til den udbudte pris uden afslag. Alt har været helt fint, og vi vil bestemt anbefale RobinHus.dk til andre, og også selv benytte det en anden gang.

Besparelse på ca 110.000 kr
25. januar 2010
En sælger har udfyldt et spørgeskema ved afmelding af boligid: 41362:

Hvordan har det været at anvende RobinHus.dk:
Robinhus er udemærket, der kræves lidt ekstra arbejde som sælger, men der er også mange penge at spare. Alle købere har været glade for valget af Robinhus, nok i håb om at min mægler besparelse kunne komme dem til gode, og det er jo ganske rigtigt! Det var ganske udemærket at oprette annoncen selv, der er en smule arbjede med dokumenter, billeder osv, men også uhøre mange penge at spare.
Fremvisning via åbent hus og en enkelt reklame annonce på boliga.dk, der gav mange hits. Ellers brugte jeg kun RobinHus.dk. Jeg har haft en traditionel mægler på besøg og ud fra det vil jeg sige at jeg har haft en besparelse på ca 110.000 kr.
Solgt på én weekend
25. januar 2010
Jeg har været særdeles tilfreds med min RobinHus-mægler Anette Christensen. Vi havde et godt samarbejde og der kom hurtigt svar og respons på spørgsmål. Ligeledes vendte mægleren tilbage så snart der var “nyheder” og derved følte jeg at hun
virkelig ville sælge og var interesseret.

Nu var jeg meget heldig, at mægleren “lige” havde en køber som havde henvendt sig om netop
min type lejlighed. Men det bedste ved at sælge gennem RobinHus, var helt klart en åbne og tilgængelige tilbagemelding, som jeg
fik hele tiden. Fik ligeledes følelsen af oprigtig interesse for at sælge netop MIN lejlighed.
Oprettelse samt opdatering er super!
24. januar 2010
Generelt har RobinHus.dk være rigtig godt.Specielt oprettelsen af annoncen og opdateringer af denne har været super!
Høflig betjening og engageret mægler
19. januar 2010
Jeg har været meget tilfreds med min RobinHus mægler, da han altid havde tid, holder sine aftaler og er serviceminded.

Min boligtype har en stor målgruppe som kun bruger internettet, så har ikke benyttet avisannoncering.
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus har været den høflige betjening, engageret mægler, og selv at stå for fremvisning af boligen. Det har været godt, for så kunne jeg selv aftale et passende tidspunkt med købere, som passede ind i mit privatliv og arbejdstid

jeg er tilfreds med den ydelse jeg har købt og har sparet Ca.: 30.000
Simpelt, fint og nemt
18. januar 2010
Oprettelsen af annoncen var meget simpel og det var fint og nemt at benytte RobinHus.dk, som er det eneste sted jeg har annonceret, bortset fra en lille annonce på dba.dk. Boligen nåede at stå til salg i ca. 2 måneder før køber henvendte sig.
Fint og tilfredsstillende
18. januar 2010
Det har været rigtig fint, at vi ikke har haft en mægler i røret, så vi selv har kunnet bestemme hvornår vi ville gå op i det og f.eks. holde åbent hus. Vi har haft massevis af fremvisninger og henvendelser. Det tog lidt tid i starten at få styr på alle dokumenterne, men det er jo en god timeløn frem for at få andre til det. Det har alt i alt været fint og tilfredsstillende at anvende RobinHus.dk.
Godt alternativ til en mægler
16. januar 2010
Jeg synes, at det er et rigtig godt alternativ til en mægler og jeg har kun været glad for muligheden. Jeg har fået rimelig mange henvendelser over mail og telefon. Jeg vurderer, at jeg har sparet mindst 200.000 kr, i forhold til hvad jeg ville have fået ud af det, hvis jeg skulle betale salær for en traditionel mægler.
Kompetent og fokuseret ejendomsmægler
13. januar 2010
Vi var meget tilfredse med vores mægler Anette Christensen, som først og fremmest er et utroligt behageligt menneske og derudover oplever vi hende kompetent og fokuseret på det der skal gøres.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus, var at jeg følte jeg var med og havde inflydelse på hele processen - også salæret!

Har været meget tilfreds med RobinHus Kundeservice, som har behandlet mig godt, alle de gange jeg har måtte rette henvendelse

Vi holdt meget af vores hjem og følte derfor en glæde ved at vise det frem og fortælle dets historie.
Hurtig tilbagemelding omkring interesserede købere
13. januar 2010
Jeg er fuldt tilfreds med valget af RobinHus mægleren Anette Christensen. Har fået Professionel og tryg rådgivning igennem hele forløbet og fik hurtig tilbagemeldinger omkring interesserede købere og deres bud, både på mail og telefon.
Det er jo ingen hemmelighed at prisen var afgørende for mit valg af RobinHus. Samtidig har jeg så også en kusine, der har solgt en lejlighed gennem RobinHus, så derfra kendte jeg hendes erfaringer og hun var også tilfreds.
Jeg fik et tilbud fra en af jeres konkurrenter, og der lå prisen på omkring 70.000 - for at sælge en lejlighed til under en million. Det syntes jeg var lige voldsomt nok og jeg tror ikke de kunne have fået en bedre pris eller have fået solgt lejligheden hurtigere end RobinHus gjorde. Jeg vil tro jeg fik 20 henvendelser sammelagt. Her af blev omkring 12-15 af dem til fremvisninger før jeg fik solgt.

Glimrende at anvende
07. januar 2010
Min bolig har ligget på RobinHus.dk i ca. 3 måneder inden den blev solgt. I den tid har jeg benyttet mig af facebook og salgsopslag, udover annoncen på RobinHus.dk, hvor jeg desuden har benyttet mig af Ugens Bolig, som min bolig var med på to gange. Jeg havde i alt ca. 20 henvendelser og 10-15 fremvisninger, flere af køberne virkede meget interesserede. Oprettelsen af boligannoncen gik godt og jeg var generelt meget tilfreds med RobinHus.dk, der fungerer glimrende.
God personlig fleksibilitet!
07. januar 2010
Yderst tilfreds med min mægler Anette Christensen. Hun var ikke påtrængende, men var seriøs med god faglig viden og stor
hjælpsomhed med diverse spørgsmål undervejs.

Robinhus Kundeservice var udmærket - og også udmærket via jeres hjemmeside.

Naturligvis spiller prisen ind. Derudover en stor fordel ikke at skulle have aftale med mægler, når boligen skulle vises frem. Det gav en god personlig fleksibilitet og, tror jeg, er attraktivt for kunden.

Jeg har solgt bolig gennem RobinHus tidligere og jeg tror, at det er en fordel at kunne lave aftale vedr. fremvisning "nårsomhelst", det passer nogen at komme. Anstrengende er det dog, især hvis der kommer flere på en gang. Jeg fik ca. 15 telefoniske aftaler om fremvisning. Min salgsperiode varede godt en måned.
Det var en god oplevelse selv at vise boligen frem
06. januar 2010
Jeg har været meget tilfreds med min RobinHus-mægler Linda Larsen, som gav god og hurtig kommunikation.

Det var en god oplevelse selv at vise boligen frem. Det virkede fornuftigt, at det var os og ikke en mægler der viste rundt. Vi kunne fortælle om ejendommen, området, naboerne mv.

Salæret var naturligvis også et stort plus sammenlignet med andre mæglere.

Vi vurderede, at vores potentielle kundekreds ikke læste aviser, men at de var flittige net-brugere. Køberen fandt vores bolig via Boligsiden.dk.
Nemt, hurtigt og billigt
04. januar 2010
Min markedsføring af boligen foregik 100 % via RobinHus.dk, der har været nem, hurtig og billig at bruge. Boligannoncen var nem at oprette og opdatere, og efter, at jeg havde fundet en køber, blev alle papirerne udarbejdet af en RobinHus mægler i afslutningspakken.
Meget nemt og hurtigt
03. januar 2010
Det har være meget nemt at anvende RobinHus.dk og det er gået dejligt hurtigt. På trods af papirarbejdet er oprettelsen af annoncen forløbet smertefrit og der gik også kun en lille uge før jeg fik en meget interesseret køber, der to uger efter underskrev købsaftalen. I mellemtiden kom der mange henvendelser.